Testowanie sprzętu

Obraz
test mobile.png

     8 dni darmowych testów

Przetestuj zanim zakupisz!

 

W SUMARIS oferujemy możliwość bezpłatnego, 8-dniowego testowania wybranych urządzeń z naszej oferty, abyś mógł sprawdzić sprzęt w rzeczywistych warunkach pracy i upewnić się, że spełnia on wszystkie Twoje wymagania.

 

Jak przebiega proces?

 

 

  1. Dedykowany doradca dostarcza sprzęt osobiście, wprowadza w jego funkcje i przeprowadza szczegółową prezentację. Na życzenie klienta możliwe jest również wysłanie urządzenia kurierem.
  2. Podczas testów pozostajemy do Twojej dyspozycji – dedykowany doradca odpowie na pytania i pomoże poznać pełne możliwości urządzenia.
  3. Po zakończeniu testów masz możliwość zakupu lub zwrotu sprzętu. W przypadku rezygnacji z zakupu, klient pokrywa koszty odesłania, a sprzęt powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w stanie nieuszkodzonym. W przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych podczas testów, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.

 

Formalności są proste!

Wystarczy protokół przekazania i zwrotu lub faktura zakupu, jeśli zdecydujesz się na zakup sprzętu.

 

 


Zapraszamy do kontaktu!

Skontaktuj się z dedykowanym doradcą lub Biurem Obsługi Klienta SUMARIS, aby umówić się na darmowy test i przekonać się, jak nasze rozwiązania mogą wesprzeć Twoją działalność!

 

Biuro Obsługi Klienta SUMARIS

Tel: +48 576 909 904 ; +48 61 840 74 92

E-mail: sprzedaz@sumaris.pl ; info@sumaris.pl 

 

 

 

Nasi klienci przetestowali:

Usługa
PiggyWelder® 4

Skorzystaj z darmowego testu.

Dowiedz się więcej
Usługa
Microspot

Skorzystaj z darmowego testu.

Dowiedz się więcej
Usługa
piggySonic®

Skorzystaj z darmowego testu.

Dowiedz się więcej