Regulamin ISHOP

 

Regulamin składania Zamówień i Zapytań w Platformie internetowej ISHOP

 

I. Postanowienia Ogólne
  1. Platforma internetowa ISHOP (dalej: ISHOP), dostępna na stronie internetowej https://sumaris.pl/ishop/,  jest prowadzona przez spółkę SUMARIS SUCHECKI spółka jawna z siedzibą w Złotnikach (62-002), ul. Graniczna 22, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000901297; NIP: 9721248568; REGON: 302681331 (dalej Sprzedawca).
  2. Regulamin składania Zamówień i Zapytań w Platformie internetowej ISHOP (zwany dalej: Regulaminem) jest dostępny na https://sumaris.pl/ishop/. Regulamin można utrwalić, pozyskać, przechowywać i odtwarzać w każdym czasie, poprzez wydrukowanie i zapisanie treści w pamięci komputera lub innego odpowiedniego nośnika danych.
  3. ISHOP nie służy do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Tryb zawarcia umowy sprzedaży został wskazany w pkt. VIII i IX Regulaminu.
  4. Przedstawione w ISHOP opisy i ceny towarów i usług nie mają charakteru oferty handlowej. Sprzedawca ma prawo do zmiany opisu towaru na zasadach wynikających z Regulaminu.

 

Słownik pojęć użytych w Regulaminie :
  1. ISHOP – aplikacja internetowa skonfigurowana i dostarczana przez  firmę Smartbees sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Kępskiej 2/215, 45-129 Opole, KRS: 0000739101, NIP: 7543185898, REGON: 380709267, za pośrednictwem której Klient może, na zasadach w niej określonych oraz w Regulaminie, skorzystać z jej funkcjonalności w celu  złożenia Zamówienia/Zapytania, oraz wygenerowania Wstępnej oferty, a także otrzymywania newslettera,
  2. Klient – prowadząca działalność gospodarczą osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca z ISHOP w celu poznania usług lub towarów oferowanych przez Sprzedawcę,
  3. Towar – rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę w ISHOP,
  4. Usługi - szkolenia oferowane przez Sprzedawcę w ISHOP,
  5. Usługi elektroniczne – elektroniczne usługi Sprzedawcy na rzecz Klienta,  polegające na:  prowadzeniu konta Klienta na ISHOP, umożliwiającego złożenia Zamówienia lub Zapytania oraz wygenerowania Wstępnej oferty, a także na otrzymywaniu newslettera drogą mailową,     
  6. Zamówienie - funkcjonalność ISHOP, w której widoczne są wybrane przez Klienta usługi lub towary wraz z parametrami tj.  ceną, warunkami, kosztami dostawy, w oparciu o wskazane przez Klienta kryteria, umożliwiająca mu także modyfikację danych w szczególności: ilości towarów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy,

Na tej podstawie Klient może wyrazić zgodę na realizację zamówienia w standardowym terminie do 14 dni po potwierdzeniu powyższych parametrów przez dedykowanego doradcę lub biuro obsługi klienta Sprzedawcy poza ISHOP.

  1. Zapytanie – funkcjonalność ISHOP, umożliwiająca Klientowi złożenie zapytania odnośnie towaru lub usługi znajdujących się w ISHOP, w tym także o warunki ich zakupu a także modyfikację tych danych.

Udzielenie odpowiedzi przez Sprzedawcę (poprzez biuro obsługi klienta lub doradcę klienta) następuje w czasie do 48 h od momentu otrzymania zapytania.

  1. Wstępna oferta - funkcjonalność ISHOP, w której widoczne są wybrane przez Klienta usługi lub towary wraz z parametrami tj.  ceną, warunkami, kosztami dostawy, w oparciu o wskazane przez Klienta kryteria, umożliwiająca mu także modyfikację danych w szczególności: ilości towarów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy, ograniczona jednak czasowo do najczęściej 14 dni. Jest generowana automatycznie i wymaga od Klienta zmiany statusu wstępnej oferty w zamówienie, w okresie jej aktualności.

Status wstępnej oferty widoczny jest na koncie Klienta. W przypadku zmiany przez Klienta statusu na Zamówienie, dalsze procesowanie odbywa się jak w definicji Zamówienia.

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem w przypadku, gdy status Wstępnej oferty utrzymuje się przez minimum 3 dni.

  1. Standardowa przesyłka – przesyłka nieprzekraczająca 30 kg, nie zawierająca płynów, mieszcząca się w wytycznych wagowych i wielkościowych konkretnej firmy kurierskiej, o której mowa w pkt. XI.5.
 
II. Usługi elektroniczne

Dokonywanie Zamówień oraz generowanie Wstępnej oferty w ISHOP jest możliwe po zarejestrowaniu i utworzeniu konta Klienta w ISHOP (Konto), zalogowaniu na to Konto i złożeniu Zamówienia lub wygenerowaniu Wstępnej oferty.

Dokonywanie Zapytań jest możliwe po przejściu procesu Zapytania, bez konieczności zakładania Konta.

Newsletter - usługa prowadzona przez GRUPĘ SUMARIS, tj.:

  1. Sumaris Suchecki sp.j. z siedzibą w Złotnikach (62-002) ul. Graniczna 22, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000901297; NIP: 9721248568; REGON: 302681331,
  2. Laserpoint sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach (62-002) ul. Graniczna 22, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000895989, NIP:  9721316465, REGON:  388714612 oraz
  3. Opengrain Sp. z o.o., z siedzibą w Złotnikach (62-002) ul. Graniczna 22, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000921866; NIP: 9721320343; REGON: 389954287

mająca na celu przesyłanie drogą elektroniczną na adresy mailowe, wskazane przez Klientów informacji o ofercie produktowej oraz promocjach GRUPY SUMARIS.

Newsletter otrzymuje Klient, który wyrazi na to dobrowolną zgodę.

Klient w każdej chwili może wycofać powyższą zgodę poprzez złożenie oświadczenia mailowo, na adres marketing@sumarisgroup.com lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy wskazany na początku Regulaminu.

 

III. Utworzenie Konta w ISHOP

W celu utworzenia Konta, należy w zakładce „Zaloguj się”, kliknąć pole „Utwórz konto”, a następnie:

  1. prawidłowo wypełnić formularz rejestracji, zawierający następujące dane Klienta:
  2. kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy),
  3. firmy (nazwa/firma, nr NIP, adres siedziby oraz adres dostawy produktów: miejscowość, ulica, numer domu / lokalu, kod pocztowy, kraj),
  4. wypełnić wszystkie dane w formularzu, tj;
  5. ustalić indywidualne hasło użytkownika i nazwę użytkownika;
  6. złożyć oświadczenie o posiadanym statusie przedsiębiorcy i potwierdzić, iż zakupy będą mieć dla Klienta charakter profesjonalny, wynikający z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej (poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego);
  7. zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, potwierdzić zapoznanie się z nimi poprzez ich akceptację (zaznaczenie odpowiedniego checkboxa);
  8. zapoznać się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę (klauzula informacyjna) i potwierdzić zapoznanie się z nią (poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa ),
  9. podjąć decyzję o możliwości przetwarzania danych Klienta w celu wysyłki newslettera przez Sprzedawcę;.
  10. kliknąć pole „Utwórz konto”.

Klient przy rejestracji i następnie logowaniu się na swoje Konto jest na bieżąco informowany o nieprawidłowym wypełnieniu poszczególnych okien dialogowych, uniemożliwiających rejestrację lub zalogowanie.

W każdym czasie, po zalogowaniu na swoje Konto,  Klient ma możliwość samodzielnego korygowania lub zaktualizowania danych wprowadzonych w trakcie rejestracji.

 

IV. Złożenie Zamówienia oraz wygenerowanie Wstępnej oferty w ISHOP
  1. W celu złożenia Zamówienia lub wygenerowania Wstępnej oferty należy:
  2. zarejestrować się i utworzyć Konto zgodnie z postanowieniami punktu III powyżej.
  3. w przypadku Klientów, którzy posiadają już Konto – zalogować się poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła;
  4. wypełnić formularz Zamówienia lub wygenerować Wstępną ofertę dostępną w ISHOP,
  5. wprowadzić dane dotyczące towaru/usługi, sprawdzić ich prawidłowość, dokonać ewentualnych korekt Zamówienia lub Wstępnej oferty.
  6. w razie konieczności można zapisać / wydrukować dokument Wstępnej oferty lub Zamówienia;
  7. zaakceptować treść Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a,
  8. kliknąć pole „Złóż Zamówienie” lub “Generuj Wstępną ofertę”.
  9. Złożenie Zamówienia lub wygenerowanie Wstępnej oferty nie ma charakteru wiążącego dla Sprzedawcy. Każdorazowo, w ramach finalizacji Zamówienia, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem drogą mailową na udostępniony przez niego adres mailowy.
  10. Klient, przy składaniu Zamówienia lub generowaniu Wstępnej oferty, jest na bieżąco informowany o nieprawidłowym wypełnieniu poszczególnych okien dialogowych, uniemożliwiających złożenie Zamówienia lub wygenerowanie Wstępnej oferty.
  11. W trakcie składania Zamówienia lub generowania Wstępnej oferty, do momentu kliknięcia pola „Złóż zamówienie” albo “Generuj Wstępną ofertę”, Klient ma możliwość samodzielnego korygowania danych, dotyczących danego Zamówienia lub Wstępnej oferty.
  12. Po wypełnieniu wszystkich okien dialogowych Zamówienia lub Wstępnej oferty, ISHOP, na podstawie danych przekazanych przez Klienta, wygeneruje zbiorczą informację zawierającą te dane. Zbiorcza informacja umożliwi sprawdzenie wprowadzonych danych i ewentualną ich korektę.
  13. Sprzedawca za pośrednictwem ISHOP, niezwłocznie po otrzymaniu Zamówienia, potwierdza Klientowi drogą mailową otrzymanie Zamówienia.

 

V. Złożenie Zapytania w ISHOP
  1. W celu złożenia Zapytania  należy:
  2. uzupełnić koszyk zakupowy, dodając do niego towary interesujące Klienta;
  3. W przypadku Klientów, którzy posiadają Konto – zalogować się poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła;
  4. wypełnić formularz Zapytania,
  5. dokonać ewentualnych korekt Zapytania,
  6. w razie potrzeby można zapisać / wydrukować dokument Zapytania,
  7. zaakceptować treść Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a.
  8. kliknąć pole „Złóż Zapytanie”.
  9. Złożenie Zapytania nie ma charakteru wiążącego dla Sprzedawcy, a każdorazowo w ramach odpowiedzi lub finalizacji Zapytania, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem drogą mailową na udostępniony przez niego adres mailowy.
  10. Klient przy składaniu Zapytania jest na bieżąco informowany o nieprawidłowym wypełnieniu poszczególnych okien dialogowych, uniemożliwiających złożenie Zapytania.
  11. W trakcie składania Zapytania do momentu kliknięcia pola „Złóż zapytanie” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania danych, dotyczących danego Zapytania.
  12. Po wypełnieniu wszystkich okien dialogowych Zapytania, ISHOP, na podstawie danych przekazanych przez Klienta, wygeneruje zbiorczą informację zawierającą te dane. Zbiorcza informacja umożliwi sprawdzenie wprowadzonych danych i ewentualną ich korektę.
  13. Sprzedawca za pośrednictwem ISHOP niezwłocznie po otrzymaniu Zapytania potwierdza Klientowi drogą mailową otrzymanie Zapytania.

 

VI. Korekta Zamówienia/Zapytania

Korekty Zamówienia lub Zapytania, po jego złożeniu przez Klienta, a przed jego przyjęciem przez Sprzedawcę, można dokonać także poprzez wysłanie maila do Sprzedawcy na adres biuro@sumaris.pl lub na adres mailowy dedykowanego Doradcy Klienta.

 

VII. Obowiązki Klienta

Klient zobowiązany jest:

  1. podać wymagane dane zgodnie ze stanem faktycznym;
  2. korzystać z ISHOP w sposób zgodny z Regulaminem, prawem i dobrymi obyczajami;
  3. powstrzymać się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie ISHOP, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w jego zawartość lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

VIII. Zawarcie umowy sprzedaży (lub wykonania Usługi)
  1. Do zawarcia umowy sprzedaży (lub wykonania Usługi) pomiędzy Sprzedawcą a Klientem dochodzi poza ISHOP, gdy klient na złożone Zamówienie lub Zapytanie otrzyma ofertę handlową w formie wiadomości e-mail od Biura Obsługi Sprzedawcy biuro@sumaris.pl lub z dedykowanego adresu doradcy handlowego Sprzedawcy i następnie potwierdzi ją zwrotnie drogą elektroniczną na adres biuro@sumaris.pl lub adres dedykowanego doradcy handlowego Sprzedawcy.
  2. Czynności Sprzedawcy, wynikające ze złożonego przez Klienta Zapytania lub Zamówienia,  dokonywane są poza ISHOP.

 

IX. Inne postanowienia dotyczące zawarcia umowy sprzedaży(lub wykonania Usługi)
  1. Informacje o Usługach, towarach i ich cenach zamieszczone w ISHOP nie stanowią oferty w rozumieniu art. 661 § 1 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert.
  2. Zamówienie i Zapytanie składane w ISHOP a także generowanie Wstępnej oferty nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 § 1 Kodeksu cywilnego.
  3. Sprzedawca powinien w terminie 48h od momentu otrzymania Zapytania / Zamówienia rozpocząć jego procesowanie.
  4. Umowa sprzedaży (lub wykonania Usługi) jest zawierana w języku polskim i mają do niej zastosowanie przepisy prawa polskiego oraz postanowienia Regulaminu obowiązujące w dacie złożenia Zamówienia / Zapytania.
  5. Sprzedawca określa we własnym zakresie zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania Kupującemu treści Zapytania / Zamówienia za pośrednictwem ISHOP;
  6. Potwierdzeniem umowy sprzedaży (lub wykonania Usługi) jest wystawiona przez Sprzedawcę faktura VAT, którą Sprzedawca dostarcza Klientowi razem z towarem lub drogą elektroniczną na wskazany przez klienta adres mailowy.

 

X. Ceny towarów oraz usług i formy płatności
  1. Ceny towarów oraz usług oferowanych w ISHOP są podane w walucie euro.
  2. Cena każdego towaru/usługi wyrażona jest w ISHOP w kwocie netto i zostanie powiększona o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług.
  3. W przypadku zmiany cen towaru/ usługi, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość podania ostatecznej wartości przesyłając ofertę handlową podając aktualną cenę sprzedaży. Realizacja umowy zależy od potwierdzenia tej oferty przez Klienta.
  4. Wraz z ceną za towar, Klient zobowiązany jest uiścić następujące koszty dodatkowe:
  5. koszt transportu i pakowania towaru, jaki uzależniony jest od rodzaju produktu, wielkości i wagi zamówienia:
  • w przypadku zamówienia wysyłanego w formie paczki, przekraczającego kwotę netto równą i większą niż 500 € standardowe przesyłki do 30 kg są darmowe,
  • gdy łączna wartość netto towarów objętych zamówieniem jest niższa niż 500 euro, koszt standardowej przesyłki dla zamówień do 30 kg., nie zawierającej płynów, wynosi 7 euro netto i zostanie powiększony o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług,
  • w przypadku gdy łączna wartość netto towarów objętych Zamówieniem / Zapytaniem jest niższa niż 500 euro, koszt standardowej przesyłki dla zamówień powyżej 30 kg., obliczany jest jako krotność ceny 7 euro netto (powiększonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług) dla każdej paczki do 30 kg,
  1. Sprzedawca realizuje standardowe wysyłki w paczkach o maksymalnej wadze do 30 kg. Jeśli waga wykracza poza wskazaną wielkość, wówczas Sprzedawca dokonuje przesyłki w kilku odrębnych paczkach, uwzględniając najkorzystniejszą dla Klienta formę.
  2. O ostatecznych kosztach Zamówienia Sprzedawca informuje Klienta drogą mailową, w informacji zawierającej wszelkie dane na druku oferty handlowej.
  3. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówienia z siedziby Sprzedawcy, co skutkuje brakiem opłat za przesłanie zamówienia.
  4. Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności:
  5. przelew bankowy na podstawie faktury PRO-FORMA, w trybie przedpłaty;
  6. przelew bankowy na podstawie faktury z  terminem płatności, w zależności od indywidualnych ustaleń z klientem;
  7. Płatności za zakupy dokonywane są w EURO lub PLN w zależności od decyzji Klienta.
  8. Nie ma możliwości dokonywania płatności w ISHOP, lecz przez bezpośrednią płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy podany na fakturze VAT.
  9. Transakcje w euro realizowane są po kursie sprzedaży dewiz z banku Sprzedawcy z dnia wystawienia faktury. W przypadku zmiany kursu euro o ±2% od momentu wystawienia faktury, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury korygującej, uwzględniającej  zmianę kursu.
  10. Sprzedawca ma prawo uzależnić przyjęcie i realizację Zamówienia od dokonania przedpłaty w całości lub części. W przypadku odmowy przyjęcia Zamówienia po dokonaniu przez Klienta przedpłaty na poczet ceny sprzedaży, Sprzedawca zwróci niezwłocznie w całości otrzymaną wpłatę na rachunek, z którego została dokonana.
  11. W przypadku faktur nieopłaconych w terminie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do naliczenia ustawowych odsetek, a dostarczone towary, za które płatność nie została uregulowana pozostają własnością Sprzedawcy do momentu jej uregulowania przez Klienta.

 

XI. Dostawa towaru  
  1. Po zawarciu umowy sprzedaży, a także po otrzymaniu płatności, gdy zapłata następuje w formie przedpłaty, Sprzedawca przystąpi do czynności dostawy towaru do klienta.
  2. Termin dostawy towaru do klienta jest uzależniony od dostępności towaru w ISHOP i możliwości jego pozyskania od jego dostawcy. O terminie dostawy towaru do Klienta, Sprzedawca poinformuje drogą mailową, na adres, wskazany przy złożeniu Zamówienia.
  3. Dostawa jest realizowana do miejsca wskazanego w Zamówieniu/Zapytaniu, znajdującego się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Jeśli dostawa ma być realizowana poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złożenie Zamówienia/ Zapytania jest możliwe wyłącznie po skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta Sprzedawcy (e-mail: biuro@sumaris.pl lub tel.: +48 618 408 111) i po indywidualnym uzgodnieniu warunków umowy dostawy towaru.
  5. Dostawa następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej lub spedycyjnej, wybranej przez Sprzedawcę, w terminie uzależnionym od dostępności towaru u Dostawcy (o ile Klient nie odbierze towaru osobiście), o czym Sprzedawca poinformuje w osobnej wiadomości mailowej, na wskazany przez Klienta adres mailowy.
  6. Sprzedawca ma możliwość realizacji Zamówienia w częściach, w więcej niż jednej dostawie, o czym poinformuje przed rozpoczęciem procesowania Zamówienia/Zapytania  na wskazany przez Klienta adres mailowy.
  7. W przypadku spodziewanych opóźnień w wysyłce/dostawie towaru, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta drogą mailową.

 

XII. Składanie i rozpatrywanie Reklamacji
  1. Reklamacje związane z wykonaniem Usług (zakupem towarów), wynikających z niniejszego Regulaminu, można składać e-mailem na adres: biuro@sumaris.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy tj. SUMARIS SUCHECKI SP.J. z siedzibą w Złotnikach (62-002) ul. Graniczna 22.
  2. W reklamacji należy podać: nazwę firmy, siedzibę oraz jej adres, numer zamówienia, rodzaj oraz krótki opis nieprawidłowości oraz  datę wykrycia nieprawidłowości.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, i poinformuje Klienta  o wyniku jej rozpatrzenia na adres mailowy lub pisemnie na adres wskazany przez niego w reklamacji.  
  4. Spory pozostające w związku z wykonaniem Usług (zakupem towarów) podlegają rozstrzygnięciu przez Sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

 

XIII. Ochrona danych osobowych
  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w zakresie niezbędnym do skorzystania z ISHOP oraz zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO).
  2. Podanie danych osobowych przez Klientów lub osób działających w ich imieniu, jest dobrowolne, jednak niezbędne do korzystania z ISHOP lub zawarcia oraz realizacji umowy sprzedaży.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym klauzule informacyjne Sprzedawcy dla klientów, są dostępne na Stronie Internetowej www.sumaris.pl.

 

XIV. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nie uregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej Sprzedawcy www.sumaris.pl.
  3. Jeśli w okresie przed wejściem w życie zmiany Regulaminu, klient złożył Zamówienie, Wstępną Ofertę lub Zapytanie, potwierdzone przez Sprzedawcę w trybie wskazanym w regulaminie ma do nich zastosowanie obowiązująca w tym czasie treść Regulaminu.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 07.02.2025 roku.